Wednesday 14 August 2013

TERINGIN NAK WINDOW SHOPPING

Crowded gila IKEA masa ni. weekend kan, confirmlah ramai. lagi syok kalau pergi weekdays (hari bekerja) , tak ramai sangat orang macam dalam gambar ni. apa salahnya apply cuti satu hari nak membeli barang keperluan rumah kan? janji aku tak mengular p shopping time hari bekerja (tak berkat gaji kita tau, tak masuk part berblog masa bekerja plak *haha..aku la tu) insaf sekejap.. T____T

 macam dah lama tak berjalan kat IKEA Damansara ni. macam rindu lah pulak walaupun tak selalu ke sana. Duit dah habis pulak prepare untuk hari raya hari tu. tinggal balance2 je sementara nak tunggu hari gaji (2 minggu lagi nokk... lame tuu nak tunggu). Takkan datang jauh2 just nak window shopping je kan, mestilah nak membeli barang rumah walaupun sebijik dua. *pffftttt.

kena tunggu hujung bulan lah nampaknya. ade sesiapa nak follow? :)

6 comments:

zainul zaki said...

meriah..xfollow aku siap..ahahaha

zainul zaki said...

byak benda nak beli kat ikea tu.. tp bila sampai sana satu je aku beli..bonzai murah..hahahaha.. ajak aku len kali

miss shuwa said...

ok..aku follow ko balik.. tanda aku support kat ko sepenuh jiwa.haha.. nntila p ramai2 IKEA ni baru best

zainul zaki said...

ingatt!! x ajak siap..aku nak beli bonzai murah...ngan nak cari rak simple nak display barang sophie kat rumah haha..

cinda said...

shiapa pulak nihhh???
ni mesti awek yang dah ke nberapa kali tah buat belog khennnnn????

AHDA WARDATUL said...

singgah dan follow. follow saya juga :)