Tuesday 13 August 2013

HARI RAYA CELEBRATION

Assalammualaikum w.b.t.

Dah jadi kelaziman setiap pagi syawal, family aku akan berkumpul kat ruang tamu untuk bersalaman, bermaaf-maafan. masa tu lah nak melalak, nak meluahkan semuanya pada orang yang lebih tua dari kita. lebih2 lagi mak abah kita kan..kalau family aku, nangis tu nangis jugak, tapi gelak memang tak tinggallah. Masa tengah bersalam serius2, feeling2 dengan abah & Mak pun adik siap suruh posing lagi sekali nak pastikan gambar tu betul2 cantik & sharp.. Mak abah aku plak...? layankan je lah perangai anak-anak dia. Ikot sama-sama posing..Time tu lah terasa meriah bagai nak gila.

 
Alah...sopannya mak aku ni... nampak ayu benar mak :)

 
U see... adik aku yang belah kanan, Si Amal tu memang over sentiasa.. Salam sambil posing, ko hadooo...?

Me & Abah.... 

Tahun ni tak semua adik beradik aku ada. 2 orang kakak aku balik rumah mertua masing-masing kat kelantan dan perak. adik aku yang lelaki ni sesat pulak pakai baju kaler merah. bedal je lah.. adik lelaki aku yang sorang lagi demam, taknak join venture. 

Lepas beraya bersama family, kita p jalan-jalan rumah sedara pulak. yang 2 orang ni sepupu aku. juah n ait. gambar raya tahun ni tak banyak snap. masukkan mana yang ada je lah ye.

;) peace

2 comments:

Unknown said...

salam kenal...akak follow sini..

selamat hari raya =)

miss shuwa said...

terime kasih... :)